wtorek, 9 sierpnia 2011

Pierwsze koty za płoty.

Witam Was na moim blogu!
Jest To mój pierwszy blog na blogger.com. Wcześniej prowadziłam blogi na blog.onet.pl. Mam nadzieję, że jak na pierwszy blog tu jest on całkiem niezły.
Pora przejść do tego o czym on konkretnie będzie. Blog ten będzie moim takim jakby pamiętnikiem. Będę się starała pisać co jakiś czas co ciekawego się u mnie przytrafiło.
Dzisiaj napisze Wam o tym czym się interesuję, oraz o tym jaka piosenka ostanimi czsy wpadła mi w ucho.
Moje zainteresowania to przede wszystkim blogowanie. Lubię też chodzić na imprezy i koncerty.
O prócz tego bloga prowadzę dwa blogi o Ani Świątczak, oraz Honey. Oto ich adresy:
wwww.aniasolo.blog.onet.pl
wwww.honey-com.blog.onet.
Pewnie zadawcie sobie pytanie dlaczego prowadzę takie blogi a nie inne. Napiszę Wam krótkie wyjaśnienie na ten temat.
Bloga o Ani prowadzę, ponieważ bardzo ją lubię. Jestem jej fanką od 6 lat. Natomiast bloga o Honey prowadzę dlatego, że moją inspiracją była jej piosenka zatytułowana "Po nocy przyjdzie dzień". Bardzo ja lubię przypomina mi ona chwile spędzone z moim chłopakiem, który w tej chwili przebywa za granicą.
Ostatnio lubię słuchać piosenki Kat De Luna pod tytułem  Drop It Low. Szczerze mówiąc nie wiem co takiego mi się w niej podoba. Może to, że jest szybka i rytmiczna a takie kawałki szybko wpadają w ucho. Piosenki możecie posłuchać wchodząc na ten link-->http://www.youtube.com/user/katdelunaVEVO?blend=23&ob=5.
Na koniec notki umieszczę Wam Wam jeszcze moje ostanie zdjęcia.Zostały one zrobione w miejscowości koło Konina, która nazywa się Ślesin.
Na dzisiaj to byłoby na tyle : ) Do następnej notki : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz