piątek, 27 lipca 2012

Nie wiem co Wam napisać, ale i tak napiszę x D


Szczerze mówiąc zastanawiałam się nad tym czy pisać w tym tygodniu notkę, czy też jej nie pisać, ponieważ szczerze mówiąc nic ciekawego się u mnie nie wydarzyło. W tamten czwartek i piątek nie przypominam sobie żeby coś ciekawego się działo, szczerze mówiąc wydaje mi się, że były jedne wielkie nudy. W sobotę byłam na zakupach w drogerii Rossmann na ,których to kupiłam sobie lakier do paznokci i kolczyki. Moje nowe nabytki możecie zobaczyć na fotkach poniżej:
Lakier do paznokci:

Jest on z firmy Eveline. Zapłaciłam za niego 6,99zł.
Kolczyki:

Zapłaciłam za nie 10,00zł.
Po zakupach wybrałam się z rodzicami do babci i dziadka na kawę u, których to jak zwykle miło spędziłam czas ; ) Natomiast w niedzielę pojechałam do chrzestnego na dzień krwiodawstwa, który był organizowany w Gminie Kramsk . Bardzo mi się ta akcja podoba, ponieważ dzięki niej można dać życie drugiemu człowiekowi. Podczas niej robili zdjęcia. Ja na szczęście załapałam się na jednym i to jeszcze jak idę :D, ale i tak Wam je pokaże. Zdjęcie możecie zobaczyć poniżej:

Po akcji krwiodawstwa pojechałam z rodzicami na kawę do dziadka, a później do chrzestnego do domu. Za równo u dziadka jak i chrzestnego fajnie spędziłam czas. A jeśli chodzi o ten tydzień to z jednej strony ciesze się,że się zrobiło bardzo ciepło, a z drugiej strony nie za bardzo, ponieważ powróciły mi bóle głowy, których nie znoszę. W środę była u mnie była taka ciocia Alina ze swoim mężem, którą szczerze mówiąc drugi raz w życiu widziałam na oczy. Natomiast w czwartek była u mnie  sąsiada, która wyprowadziła się z Polski, ale na wakacje przyjeżdża do kraju, ponieważ tu ma rodzinę. No to było by chyba na tyle jeśli chodzi o mój miniony tydzień. Szczerze mówiąc nie wiem co będę jutro robiła, ale jak to będzie coś ciekawego to na pewno Wam o tym napiszę : )
Recenzja:

Dzisiaj postanowiłam napisać Wam recenzje mgiełki do ciała firmy H&M. Szczerze mówiąc jestem nią negatywnie zaskoczona, ponieważ zapach krótko utrzymuje się na ciele. Jeżeli produkt nosimy w torebce, to korek się nam otwiera i obluzowuje się pompka Powodując tym samym, że mgiełka się nam trochę rozlewa. Jedyne co mi się podoba to zapach, ponieważ pachnie słodkim cytrusowym zapachem. Do jej kupna podkusił mnie błyszczyk z firmy H&M, ponieważ pomyślałam sobie, że błyszczyk był super, to mgiełka do ciała będzie taka sama, tu niestety nie mile się zaskoczyłam. Cena mgiełki do ciała firmy H&M wynosi około 9,90zł za 200 ml.
Na koniec notki chciałam Was zaprosić na mój blog o Inna-> innatu.blog.pl. Szczerze mówiąc założyłam go, ponieważ chciałam zobaczyć jak się zakłada blogi na blog.pl i postanowiłam go zostawić, ponieważ szkoda było mi go usunąć.
Chciałam Wam również polecić bloga mojej koleżanki Oli. Jego adres to opowiadania-kickin-it.blogspot.com. Jak pewnie domyślacie się jest to blog z opowiadaniami. Bardzo Wam go polecam.
Kończę już dzisiejszą notkę. Do następnego napisania ; *

5 komentarzy:

  1. dzięki za polecenie ; ) fajna notka . ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. miło mi, dzięki :) twój blog jest super ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy rozdział na blogu opowiadania-kickin-it.blogspot.com ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi rozdział na blogu opowiadania-kickin-it.blogspot.com ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog ;)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń