środa, 4 lipca 2012

Odpoczynek po prawie tygodniowej męczarni

Cześć! Wybaczcie, że tak długo do Was nie pisałam, ale to tylko i wyłącznie dlatego, że byłam w szpitalu, ponieważ dostałam ataku padaczki w pracy no i w niedziele wróciłam z nad morza, ale o tym wszystkim za chwilę ; ) Co tam u Was, bo u mnie jak już wiecie jest w miarę ok. Jeśli chodzi o mój pobyt w szpitalu, to zabrała mnie do niego karetka z pracy. Byłam w nim od czwartku 21.07 do wtorku 26 czerwca. Przez 3 dni leżałam podpięta do takiej pompy, natomiast przez resztę pobytu dostawałam jakieś zastrzyki i kroplówki. Lekarz, który się mną zajmował w szpitalu nie zmienił mi leków tylko powiedział żebym szła do swojego neurologa. Mam również pamiątkowe zdjęcie z pobytu w szpitalu x D Możecie zobaczyć je poniżej: W czwartek pojechałam z rodzicami na krótki wypoczynek do Gdańska i byłam w nim do niedzieli. O prócz leniuchowania na plaży pojechałam również do samego centrum miasta w, którym to o prócz zwiedzania i chodzenia po mieście postanowiłam się wybrać na małe zakupy :D Moje nowe nabytki możecie zobaczyć na fotkach poniżej: Koszulka: Kupiłam ją w sklepie "Cropp". Zapłaciłam za nią 14,99 zł. Bluzka: Kupiłam ją w sklepie "Vera Moda". Zapłaciłam za nią 10,00 zł. Spódniczka: Kupiłam ją w sklepie "New Yorker". Zapłaciłam za nią 9,95 zł Top (ale ja go noszę jako spódniczkę x D): Kupiłam go w sklepie "Reserved". Zapłaciłam za niego 19,99 zł. Bluzka: Kupiłam ją w sklepie "Reserved". Zapłaciłam za nią 19,99 zł. Koszulka: Kupiłam ją w sklepie "Vera Moda". Zapłaciłam za nią 10,00 zł. Sandałki: Kupiłam je w sklepie "Diverse". Zapłaciłam za nie 19,99 zł. Podczas pobytu w Gdańsku wybrałam się również z rodzicami do Sopotu w, którym to zobaczyłam stadion, ale tylko z zewnątrz, oraz byłam przed Operą Leśną. Zdjęcia z mojego wypoczynku możecie zobaczyć poniżej. Pod fotkami napisze krótko z kąt one dokładnie są ; ) Spacer nad Zatoką Gdańską Z mamą podczas spaceru nad Zatoką Gdańską Centrum Gdańska, przy pomniku Zeusa Na starówce w Gdańsku Centrum Handlowe w Gdańsku Przy wielkim bucie x D Przy wielkiej piłce x D Przy molo w Sopocie Na tle restauracji Hotelu Sheraton Przed Operom Leśną w Sopocie Stadion Narodowy w Sopocie To tyle jeśli chodzi o moje fotki z trzy dniowego pobytu w Gdańsku. W końcu zebrałam się do napisania swojej pierwszej stylizacji x D Fotkę do niej wzięłam z mojego pobytu w Gdańsku x D Oto ona: Miałam na sobie: Sukienkę z sekenhendu (cena ok. 6,00zł) Klapki z Bomi (cena ok. 30,00 zł) Okulary z jakieś tam gazety, niestety już nie pamiętam jakiej (cena ok. 7,00 zł) Kolczyki z Hause (cena ok. 12,00 zł) Bransoletka niestety nie pamiętam z jakiego sklepu (cena ok. 11,00 zł) Torebka niestety nie pamiętam z jakiego sklepu (cena ok. 80,00 zł) Ceny napisałam w przybliżeniu, ponieważ nie pamiętam teraz ile co kosztowało. Jak już wiecie jest to moja pierwsza stylizacja, więc jeśli coś nie tak napisałam to proszę o wyrozumiałość. W następnym poście może pokażę Wam moje torebki, które najczęściej noszę. To byłoby na tyle. Następną notkę postaram napisać się w następnym tygodniu, a więc do napisania ; * Ps. Jedna z czytelniczek bloga pytała mnie "Jak dodałam kwiatuszka na strzałkę na blogu?". Oto instrukcja: http://lullu34-aniel.blogspot.com/2012/01/jak-wstawic-kursor-na-bloga.html Mam nadzieję, że jest ona jasna i czytelna. Jeśli chcesz inne kursory, to wystarczy wpisać w wyszukiwarce Google "kursor na bloga na bloggerze" i w tedy pojawią się inne kursory na bloga. A ten kwiatek co mam, to pochodzi ze strony dodatkinabloga.pl. Ps2. Jak pewnie zauważyliście na blogu pojawiły się wielkie zmiany, które mam nadzieję, że się Wam spodobają ; ) Mam również cichą nadzieję, że pozostaną one na blogu na dłużej : D

9 komentarzy:

  1. Oj, wspolczuje Ci tego pobytu w szpitalu, koszulka z croppa, jest swietna! chyba tez sobie taka sprawie, strasznie mi sie podoba. :) heyou.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję szpitalu, ale dobrze, że teraz jest już wszystko ok. I zazdroszczę wypadu nad morze. :D Ciuchy są super . Przede wszystkim bluzka z cropa. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że już jesteś po wizycie w szpitalu i że już wszystko jest z Tobą w porządku! zdjęcia są naprawdę genialne, chciałabym pojechać do Gdańska, ale na ten rok mam zaplanowany jedynie Kołobrzeg, co zresztą bardzo mnie cieszy bo spotkam się z przyjaciółką.

    życzę Ci aby już nic takiego jak ten atak Cię nie spotkało! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na nn :) heyou.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję. Taka ładna pogoda,.. a tu szpital. Ale cóż, zdarza się. Świetne zakupy i zdjęcia :) Ja w końcu wróciłam :) I powiadamiam o nn. Dodaję do zakładki 'lieblinge'. Proszę o opinię, na temat mojego zestawu, zdjęć i nowego wyglądu Bloga. http://karinmarschall.blogspot.com/ Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że wszystko już w porządku ;) Świetne zdjęcia

    Zapraszam na nowy post na http://the-rockferry.blog.onet.pl. A w nim recenzja płyty Amy MacDonald, mini konkurs oraz grafika.

    OdpowiedzUsuń
  7. wiem, co przeżywałaś w tym szpitalu, bo mam tą samą przypadłość co ty, niestety. tabletki tu nic nie pomogą. a lekarze dają je bo szczerze powiedziawszy mają to gdzieś...
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wykonałam zamówienie, oby Ci się spodobało : http://img29.imageshack.us/img29/8933/dijf.jpg

    czcionka: ChopinScript, pozdrawiam :) heyou.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. hej.dobrze że już wszystko jest w porządku, życzę zdrowia :) fajnie że podobało Ci się w Sopocie i Gdańsku (moje rejony ^^)
    może będziemy informowały się o nowych notkach? pozdrawiam.
    www.patriciaxlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń