sobota, 29 września 2012

Kartka z pamiętnika (23.09-28.09)



Cześć!
Co tam i jak tam u Was? Bo jeśli chodzi u mnie to nie za ciekawie, ponieważ byłam w tym tygodniu w szpitalu, ale o tym za chwilę. Jeśli chodzi o weekend, to w piątek wybrałam się z rodzicami do babci i dziadka, natomiast w niedzielę do chrzestnego i cioci. Za równo u babci i dziadka jak i chrzestnego i cioci miło spędziłam czas. W poniedziałek wybrałam się do sklepu po upatrzone dużo wcześniej leginsy. Możecie zobaczyć je na poniższej fotce:

Kupiłam je w Babińcu. Zapłaciłam za nie około 19.95zł.
We wtorek poszłam w końcu do pracy i miałam przez 3 dni po 9 godzin. W pracy niestety nie było nudów jak to nieraz bywa, ponieważ a to ludzie z kina przychodzili , a to przedszkole jednego dnia było itp. Itd. Aż w końcu nie wytrzymałam fizycznie i w czwartek dostałam ataku padaczki z utratą przytomności i niestety zabrała mnie karetka do szpitala w, którym to spędziła, 3 dni leżąc pod pompom z lekiem, oraz dostając zastrzyki. W szpitalu zwiększyli mi dawkę leku, którego biorę już od dawna i w piątek wypuścili mnie do domu. Jeśli chodzi o dzisiejszy dzień to planuję się wybrać na małe zakupy  do lumpeksu, a jutro jeszcze nie wiem co będę robiła.
Jak pewnie zauważyliście na blogu pojawił się nowy szablon. Został on w całości wykonany przeze mnie. Robiąc go miałam namyśli, to, aby blog wyglądał bardziej jak strona niż zwykły blog i mam nadzieję, że mi się to udało. A zresztą ocenę pozostawiam Wam. W poniedziałek planuję umieścić stylizacje połączenia krzyża z gepardzim wzorem, chodź już kiedyś ją umieszczałam, ale coś mi się nie wyświetliła ona na blogu, więc postanowiłam zrobić to jeszcze raz. To tyle jeśli chodzi o dzisiejszą notę. Jak już Wam pisałam następna pojawi się w poniedziałek i będzie to stylizacja, a więc do napisania ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz