środa, 3 października 2012

Kartka z pamiętnika (29.09-2.10)



Cześć!
Co tam i jak tam u Was? Bo szczerze mówiąc nie przypominam sobie żeby coś mniej lub bardziej interesującego się wydarzyło. Dzisiejszy post miał ukazać się jutro, ale skoro się dowiedziałam, że dzisiaj mam dzień wolnego w pracy, to postanowiłam napisać go dzisiaj. Jak Wam pisałam w poprzednim pamiętniku miałam w planach wybrać się na zakupy do lumpeksu, no i jak pomyślałam tak zrobiłam. Poszłam do niego i kupiłam sobie w nim bluzkę, oraz spodnie. Moje nowe nabytki z lumpeksu możecie zobaczyć na poniższych fotkach:
Bluzka:
Zapłaciłam za nią 1 zł
Spodnie:
Zapłaciłam za nie 1 zł
Po zakupach w lumpeksie wybrałam się do sklepu z chińskimi rzeczami w, którym to kupiłam sobie lakier do paznokci. Możecie zobaczyć go na poniższej fotce:
Zapłaciłam za niego 1.99zł
Po zakupach resztę dnia spędziłam w domu leżąc, siedząc przed komputerem czy telewizorem. Jeśli chodzi o niedzielę, to też praktycznie przez większość niedzieli siedziałam i nudziłam się w domu, ale późnym po południem postanowiłam przejechać się do galerii handlowej w, której to kupiłam sobie leginsy, spódniczkę, narzutkę, parasolkę, oraz baleriny. Moje nowe nabytki możecie zobaczyć na poniższych fotkach:
 Leginsy:
Kupiłam je w sklepie New Yorker. Zapłaciłam za nie 39.95 zł
Narzutka:
Kupiłam ją w sklepie New Yorker. Zapłaciłam za nią 34.95zł
Spódniczka:
Kupiłam ją w sklepie New Yorker. Zapłaciłam za nią 9.95zł
Parasolka:
Kupiłam ją w sklepie H&M. Zapłaciłam za nią 10.00zł
Baleriny:
Kupiłam je w sklepie Cropp. Zapłaciłam za nie 39.99zł
W poniedziałek nie chciało mi się iść do pracy a to dla tego, że miałam 9 godzin, ale przed pracą poszłam umilić sobie dzień kupując trampki w gepardzie wzory. Możecie zobaczyć je na poniższej fotce:
Trampki:
Kupiłam je w sklepie Cropp. Zapłaciłam za nie 39.99zł
We wtorek szłam do pracy na szczęście na 7 godzi i tak ma w grafiku jeszcze w piątek, a resztę tygodnia wolne : D Przed pracą odwiedziła mnie ciocia z 2 letnik kuzynem z, którymi to fajnie spędziłam czas. To tyle jeśli chodzi o dzisiejszą kartę z pamiętnika. W sobotę, albo w niedzielę ukaże się stylizacja, a więc do napisania ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz