piątek, 12 października 2012

Kartka z pamiętnika (3.10-12.10)



Cześć!
Co tam i jak tam u Was? Bo u mnie w miarę ok. W minionym tygodniu było różnie, to znaczy raz się działy ciekawe rzeczy, innym razem znowu były nudy i tak w kółko. Jeśli chodzi o pracę, to cały tydzień miałam mieć wolne, ale zadzwonili do mnie w poniedziałek, więc poszłam do niej i jakoś te 7 godzin przeżyłam : D. Szczerze mówiąc nie wiem na jakim dniu skończyłam pisanie poprzedniej kartki z pamiętnika, więc będę pisała o tym co pamiętam i mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Jeśli chodzi o środę, czwartek, oraz piątek z tamtego tygodnia, to szczerze mówiąc spędziłam go na nudzeniu się i chodzeniu na spacery z psem. W sobotę wybrałam się do lumpeksu w, którym to kupiłam sobie: płaszcz, kapcie, spodnie, oraz pasek. Moje nowe nabytki możecie zobaczyć na poniższych fotkach:
Płaszcz:
Zapłaciłam za niego 1.00 zł. Jak widzicie na zdjęciu jest on długi, ale ja będę miała go skróconego do kolan, więc pokaże również Wam go po przeróbce.
Kapcie:

Zapłaciłam za nie 2.40zł.
Spodnie:

Zapłaciłam za nie 1.00zł.
Pasek:
Zapłaciłam za niego 2.60zł.
W niedzielę wybrałam się do sklepu meblowego Jysk w poszukiwaniu kanapy, którą to upatrzyłam sobie w najnowszej gazetce tego sklepu, ale niestety jak na złość jej nie było. Wybrałam się również do galerii handlowej popatrzeć za ciuchami i dodatkami, ale o dziwo tym razem nic sobie nie kupiłam. Jedyne co sobie kupiłam, to w sklepie w super markecie Intermarche wkładki i podpaski z Hello Kitty. Możecie zobaczyć je na fotce poniżej:
Wkładki: 5.99zł, Podpaski 5.99zł.
Po zakupach pojechałam na wieś do babci i dziadka u, której to była również siostra mojej mamy wraz z moimi kuzynami. U dziadków miło spędziłam niedzielne po południe i wieczór. W poniedziałek jak już Wam pisałam wyżej poszłam do pracy na 7 godzin, natomiast we wtorek i w środę nic specjalnego się nie działo, bo a to byłam na spacerze z psem, a to posiedziałam przy kompie, a to oglądałam TV. Natomiast w czwartek wybrałam się z mamą do marketu Carrefour w, którym to kupiłam sobie:  buty, 2 pary rękawiczek, oraz najnowszy numer magazynu „Twój Styl” w, którym to był kalendarz na 2013 rok, oraz 2 próbki podkładu. Moje nabytki z Carrefoura możecie zobaczyć na poniższych fotkach:
Buty:
Zapłaciłam za nie 24.99zł
Rękawiczki:
Cena za 1 parę 16.99zł
Miesięcznik „Twój Styl”:
Zapłaciłam za niego 10.90zł
Po zakupach przyjechała do mnie babcia z, którą to miło spędziłam czas.
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszą „Kartkę z Pamiętnika”. W niedzielę pojawi się kolejna stylizacja, a więc do napisania ; *

1 komentarz:

  1. super kolekcja:)masz piękny wygląd bloga;* Nowy post na love--graphic.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń