piątek, 11 stycznia 2013

Kartka z Pamiętnika (2.01.2013r.-11.01.2013r.)

Cześć!

Wiem, że przez ostatnie dni nic nie pisałam, ale to dlatego, że nic ciekawego się u mnie nie wydarzyło. No może oprócz tego, że dużo czasu spędzałam z rodziną. Natomiast jeśli chodzi o ten tydzień to jakoś szybko mi zleciał i szczerze mówiąc sama nie wiem czemu, bo nic takiego się nie działo. No może oprócz tego, że w poniedziałek kupiłam sobie jedną parę butów, natomiast w środę wybrałam się do Warszawy na rezonans magnetyczny głowy z, którego to mam nadzieję, że wynik dobrze wypadła. Po badaniu wybrałam się na zakupy do Złotych Tarasów w, których to kupiłam sobie drugą parę butów. Obie pary  butów są zimowe z tym, że jedne są grubsze a drugie cieńsze. Możecie zobaczyć je na poniższych fotkach:
Buty:
Kupiłam je w sklepie CCC. Zapłaciłam za nie 50,00 zł.
Buty:
Kupiłam je w sklepie Deichmann. Zapłaciłam za nie 50,00 zł.
Oprócz kupna butów pochodziłam również popatrzeć do sklepów z ciuchami, ale jeśli chodzi o ciuchy to nic ciekawego nie było. Kupiłam sobie za 21 par kolczyków za, które to zapłaciłam 19,99 zł. Kolczyki możecie zobaczyć na poniższej fotce:
Kupiłam je w sklepie Tally Weijl.
W Złotych Tarasach zrobiłam sobie również 2 zdjęcia, które możecie zobaczyć poniżej:

Zastanawiam się czy nie napisać notki ze stylizacją z tych zdjęć w roli głównej, ale czekam na Wasze opinie na ten temat (Napisać taką notkę, czy jej nie pisać?). Natomiast jeśli chodzi o dzisiejszy dzień do spędziłam go u babci i dziadka, oraz chrzestnej . To chyba tyle jeśli chodzi o dzisiejszą notkę. Doszłam do wniosku, że chyba raczej będę pisała tu notki jak tylko coś ciekawego się wydarzy, ale z drugiej strony szczerze mówiąc nie wiem jak to będzie. Pozdrawiam Was i do następnego napisania ; * 

7 komentarzy:

  1. Ja muszę zobaczyć w Tally Wejl te kolczyki co Ty kupiłaś 21 par za 20 zł to się opłaca tyle masz i różne muszę u siebie zobaczyć albo w niedzielę jak w Złotyc. Kasiula ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. tyle tych kolczyków i tylko za 20zł?! śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki rzeczywiście się opłacają, aż sama się rozejrzę przy najbliższej okazji :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty i kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła okazja z tymi kolczykami! ;o
    Uwielbiam Złote Tarasy, mimo tłumów, jakie zwykle tam się przewalają <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne buty te z Deichmanna, jednak ostatnio coś nie przepadam za tą firmą, bo każde buty co tam kupię muszę reklamować :( U mnie nowy post zapraszam www.PatriciaxLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Łaaa. <3 Kolczyki są świetne! :) Złote Tarasy... I wracają wspomnienia z pobytu w Wa-wie. ;) Zrób koniecznie tą notkę. <3

    OdpowiedzUsuń