czwartek, 31 stycznia 2013

Kartka z Pamiętnika (23.01.2013r.-30.01.2013r.)


Cześć !
Miniony tydzień miną mi w miarę szybko, a to ze względu na pracę w, której to byłam po 4 godziny dziennie. W tamten wtorek przyjechała do mnie babcia z dziadkiem z, którymi to miło spędziłam czas. Przed ich przyjazdem wybrałam się do sklepu, który to nazywa się „Powidło”. Kupiłam sobie w nim w lakiery do paznokci, który każdy kosztowała 2.50 zł, oraz błyszczyk za, który to zapłaciłam 4.50. Moje nowe kosmetyczne nabytki możecie zobaczyć na poniższych fotkach:

 
Natomiast jeśli chodzi  minioną środę zobaczyłam w domu na parapecie gołąbka, któremu to postanowiłam zrobić zdjęcie. Możecie zobaczyć je poniżej:

W  tamten piątek po pracy wybrałam się do Butiku w, którym to kupiłam sobie bluzkę, oraz bransoletkę. Moje nowe  nabytki możecie zobaczyć na poniższych fotkach:
Bluzka:
Kupiłam ją w Butiku. Zapłaciłam za nią 30.00 zł.
Bransoletka:

Kupiłam ją w butiku. Zapłaciłam za nią 30.00 zł.
W piątek po po raz pierwszy w życiu pomalowałam sobie jakoś nietypowo paznokcie, a mianowicie całe paznokcie pomalowałam bezbarwnym lakierem, natomiast na ich końce nałożyłam lakier brokatowy. Efekt możecie zobaczyć na poniższej fotce:
W tamtą sobotę jak Wam pisałam w poprzedniej  notke miałam kolędę, którą to odziwo jakoś przeżyłam : D Natomiast jeśli chodzi o ten tydzień to w poniedziałek były ndy, we wtorek zaczynało mnie brać przeziębienie, natomiast od środy  jestem chora i to na całego, ponieważ mam prawie 39 stopni gorączki i byłam wczoraj u lekarza, który to przepisał mi leki doraźnie, wiec  z taką temperaturą jak mi nie minie będę musiała niestety iść jeszcze raz. Leki, które biorę możecie zobaczyć na poniższej fotce:
Z góry Was przepraszam jeśli notka nie ma ładu, ani składu, a to dlatego, że bardzo źle się czuję, a postanowiłam ją napisać, ponieważ Wam to obiecałam. Następny post pojawi się jak tylko  coś mniej lub bardziej ciekawego się u mnie wydarzyło, a więc do napisania ; *

6 komentarzy:

  1. Nowy post na http://love--graphic.blogspot.com/ zapraszam!:)
    ładny gołąbek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej szybko! Bardzo lubię Butik. Bransoletka świetna! <3 u mnie nn xnever-say-neverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłam chora, masakra :/ śliczny gołąbek :) U mnie nowy post zapraszam www.PatriciaxLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bransoletka jest śliczna :3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna bluzka ;) uwielbiam kupować w butiku :))

    OdpowiedzUsuń