piątek, 9 listopada 2012

Kartka z Pamiętnika (3.11-9.11)

Cześć!


Co tam i jak tam u Was ? Bo szczerze mówiąc nic ciekawego się u mnie nie wydarzyło. W sobotę pojechałam z rodzicami do mojego wujostwa na wieś z,  którymi to miło spędziliśmy czas. W niedzielę również z rodzicami pojechałam na cmentarz komunalny w odwiedzeniu między innymi zmarłych sąsiadów z mojego osiedla. Gdy wracaliśmy ze cmentarza postanowiliśmy wstąpić do Jyska w poszukiwaniu kanapy do mojego pokoju, ponieważ moja niestety się popsuła. Od poniedziałku do dzisiaj nic ciekawego się nie wydarzyło, po prostu był dzień jak co dzień spędzony na dalekich spacerach, siedzeniu przed komputerem czy telewizorem. No może poza trzema rzeczami od poniedziałku strasznie mnie boli głowa i prawa ręka, która mi niestety spuchła. Dzisiaj również odwiedziła mnie babcia z dziadkiem z, którymi jak zwykle miło spędziłam czas. To tyle jeśli chodzi o dzisiejszą Kartkę z Pamiętnika. Krótka bo krótka, ale jak Wam pisałam nic specjalnego mi się nie przytrafiło, a jeśli chodzi o moje zakupy na ten tydzień to jeśli chodzi o ciuchy i dodatki nic sobie nie kupiłam. Następna notka pojawi się najprawdopodobniej w niedzielę i będzie w niej stylizacja, a więc do napisania ; *

3 komentarze:

  1. Jestem ciekawa następnej styizacji. U mnie nowa recenzja zapraszam. www.Patriciaxife.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śledziłam Twojego bloga cały czas, ale nie dodawałam komentarzy... Jakoś tak nie bardzo miałam czas, ale teraz powinno się to zmienić. ;) Nie mogę się doczekać kolejnej notki i u mnie nn xnever-say-neverx.blogspot.com. Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń