wtorek, 13 listopada 2012

Stylizacja- jesień 2012



Cześć!
Dzisiaj w końcu stylizacja z moich fotek. Byłam wczoraj w Warszawie, więc sobie ich trochę porobiłam. Zanim umieszczę Wam  moją stylizację pokaże Wam zdjęcia w co byłam ubrana, ponieważ na fotkach z Warszawy nie wszystko dokładnie widać. Oto ona:


Bluzka- Caarry
Spódniczka- Camaieu
Rajstopy- Biedronka
Buty- Carrefour
Kurtka- nie pamiętam z kąt
Torebka- Volcano
Biżuteria:
1.Kolczyki- Rossman
2.Naszyjnik-z jakieś gazety
3.Pierścionek H&M
4.Pierścionek- jakiś sklep ze srebrom biżuterią
5.Pierścionek-jakiś sklep z tanią biżuterią
6.Bransoletka- Rossman
Ubierając się tak kierowała się modą, wygodą, oraz tym żeby było mi ciepło. Następna notka pojawi się w czwartek, albo w piątek i będzie w niej „Kartka z Pamiętnika. A więc do napisania ; *

1 komentarz:

  1. Warszawa <3 Kocham to miasto. :) Strasznie mi się podobają pierścionki. :)

    OdpowiedzUsuń