wtorek, 6 listopada 2012

Stylizacja – jesień 2012

Cześć!
Dzisiaj postanowiłam umieścić kolejną jesienną  stylizację w, której to będzie połączenie czerni z różnymi odcieniami granatu. Szczerze mówiąc chyba już powoli powinnam zacząć umieszczać zimowe stylizacje, ale z drugiej strony myślę, że zrobię to albo pod koniec miesiąca, albo na początku grudnia. Krótko mówiąc zobaczę jeszcze jak to będzie. Oto dzisiejsza stylizacja:


Bluzka - Orsay
Leginsy - F&F
Spódniczka - Reserved
Buty - New Look
Kolczyki - Tarina Tarantino
Bransoletka - ribbon.pl
Pierścionek - alefarcik.pl
Płaszcz - House
Szal – InWear
Torebka - purstyle.pl
Jak pewnie zauważyliście spódniczka została połączona z leginsami, a nie z rajstopami jak się to robi za zwyczaj. Postanowiłam tak połączyć, ponieważ mi się często zdarza tak nosić.  W stylizacji pojawiło się również trochę koronki (chodzi mi tu o buty i bluzkę).  Mam nadzieję, że dzisiejsza stylizacja Wam się spodoba ; ) Następny post pojawi się  w czwartek, albo w piątek i będzie w nim „Kartka z Pamiętnika”, a więc do napisania ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz